Pool

Kariéra a provize

Zaplatíme vás tak, jak si zasloužíte

Patříme mezi společnosti, které vyplácí nejvyšší provize na trhu. Provize se zpracovávají 2x do měsíce a stornofond je nastaven na 10%.

Váš tým – vaše kariéra

Pokud máte tým a potřebujete individuálně nastavit podobu kariéry a výplatu provizí, upravíme vše podle vašich požadavků. Ještě jsme neviděli systém, který bychom neuměli připravit. Takže….váš tým – vaše pravidla.

On- line ve vašich barvách

Pokud budujete vlastní značku a máte definovanou firemní identitu, své barvy, logo a další prvky – umíme také změnu vzhledu on-line systému. Rádi vás podpoříme.

Výplata 2x do měsíce

Provize co nejrychleji u vás. Provize vyplácíme 2x do měsíce. V případě nejasností řešíme reklamace provizí obratem.

Stornofond podle kvality

Nechceme si nechávat víc, než je nutné. Obecně je výše stornofondu ve výši 10%. Bezpečí všech našich partnerů je ale priorita. V případě zhoršení kvalitativních ukazatelů produkce, může v ojedinělých případech u stornofondu dojít k individuálnímu navýšení.

Virtuální kancelář

Správa klientů pod kontrolou

Přehledné a detailní informace o stávajícím kmeni smluv a klientů. Lze evidovat smlouvy a klienty a sledovat celý životní cyklus smlouvy od jejího sjednání až po ukončení.
  • vyhledání smluv a klientů podle zadaných parametrů
  • přehled výročí smluv
  • přehled ohrožených smluv pro neplacení klientem
  • přehled intervencí od finančních institucí
  • sledování výročí poradců a klientů

Produktové informace přehledně

Jsme si vědomi, že orientovat se v tak vysokém množství produktů a každodenních změn je pro poradce v dnešní době extrémně složité. Snažíme se pro vás třídit produktové informace dle individuálních potřeb. Ke každé informaci je možné individuálně přiřadit přístupová oprávnění. Systém umožňuje posílání notifikací o nové aktualitě.
  • jsou označitelné prioritou a rozdělené na „prioritní“ a ostatní
  • je možné tisknout a stáhnout do počítače
  • lze filtrovat a řadit podle jednotlivých parametrů, exportovat do souboru nebo tisknout

Nástroje pro manažerskou práci

K manažerské práci jsou nutná data a aktivity a povinnosti pod kontrolou. U nás máte svůj tým jako na dlani.
  • Pro vyhodnocování efektivity produkční statistiky a statistiky kmene, včetně porovnání s předchozím obdobím nebo statistiky měsíční produkce a strukturu kmene smluv
  • přehled uzavřených smluv
  • přehled oprávnění a licencí na produkty
  • seznam provizních výpisů včetně podrobného náhledu
  • osobní složku pro přehled předaných dokumentů nebo splněných povinností (dodání výpisu z rejstříku trestů, registrace ČNB, …)
  • a další…

Ruku v ruce s legislativou

Systém je nastaven tak, aby plně vyhovoval například nové směrnice o ochraně dat GDPR a AML. Generuje například podklady pro investiční deník IZ nebo eviduje školení pro potřeby kontroly ČNB. Vše, co souvisí s kontrolami ČNB a lze systémově ošetřit v našem systému naleznete. Oblast Compliance je pro nás prioritou.

CRM

Úspěch souvisí s efektivitou času, disciplínou v aktivitách a kontrolou práce vašeho týmu. CRM umožňuje plánovat schůzky, udržovat databázi kontaktů a používat kalendář. Můžete zobrazit jak vlastní kalendář, tak v případě uděleného oprávnění i kalendáře dalších uživatelů. Je možné exportovat ho do PDF, přistupovat vzdáleně a zobrazovat ho například v kalendáři Google nebo Outlook.

Ready made concept

READY MADE CONCEPT je program určený pro ty z vás, kteří jste byli úspěšní jako součást velké firmy, máte zkušenosti z oboru, svůj tým, ale chybí vám ostatní podnikatelské dovednosti. Vést tým jako součást velké firmy a budovat svou vlastní vyžaduje zcela odlišné dovednosti. Jejich spektrum je navíc výrazně širší. Pokud však máte chuť, ale chybí vám pomocná ruka – pak jste ti praví pro vás.

Ready made concept = přechod „na klíč“

Máte skupinu, chcete přejít a tlačí vás čas? Využijte naší podpory. Pomůžeme vás s těmito tématy:
  • právní pomoc a konzultace rizik s pojených s přechodem, konkurenčními doložkami, atd.
  • pomoc se založením právnické osoby
  • marketingový balíček: nastavení brandingu, firemních barev, tvorba loga, styl komunikace, vizitky, sladění s marketingovými materiály a on-line systémem, atd.
  • konzultace k nastavení a podobě optimální kariéry

Ready made Akademie

Výjimečná akademie pro výjimečné manažery. Akademie otevřená 1x ročně pro vybrané manažery, kteří touží být plnohodnotnými majiteli vlastních firem se vším všudy. Připraveni jsou pro vás oblasti:
  • Finanční řízení firmy a vedení účetnictví
  • Legislativa a Compliance
  • Řízení rizik a nastavení vnitřního kontrolního systému
  • Tvorba firemní identity, marketing a budování značky
  • Tvorba firemní kultury
  • Rozdíl ve vedení zaměstnanců vs. IČ
  • a mnoho dalších témat, které nemusí znát manažer skupiny, ale majitel vlastní firmy, zejména budoucí PA nebo PM ano….
Vyústěním READY MADE AKADEMIE je tvorba vlastní podnikatelské koncepce s vytvořením strategické, finanční a marketingové analyzy.